Seitsme maa ja mere taga

Tere taas!

Pole ammu midagi kirjutanud ja mõtlesin, et jagaks natuke infot ja muljeid teiega. Viibin alates 7. maist Türgis kuni 17.maini. Otsustasin, et täna võiks teha oma esimese postituse. Igatahes võtame asjad lühidalt kokku …. .

Tallinnast pidi lend väljuma 18:00, kuid lõpuks saime kella 18:40 minema, sest täpselt samal ajal läks veel 7 lendu. Check-in tehes anti meile lennukis istekohad 4. ritta, aga kui hakkasime lennukile minema, siis seal piletikontrollis selgus, et meil oli pandud vale rida. Muudeti ära ja pidime istuma lennuki taha 33. ritta, aga meil oli väga hea meel isegi, sest meie kõrvale ei istunud mitte kedagi ehk saime laiutada. Noormehe vanemad istusid 5. reas, esialgu oleks ilusti klappinud ja hiljem tuli välja, et 4. rida jäi ka täiesti vabaks. Lennuk ei olnud täiesti täis, sest vabad olid nii read, kui ka üksikud istmed. Lend läks suurepäraselt ja jõudsime Antalyasse 22.00, siis kella 23:10 startisime bussidega lennujaamast. Tehti 30min vetsu- ja söögipaus, peale seda sõitsime umbkaudu 40min, kui hakkasid esimesed hotellid tulema, kus inimesed maha läksid. Meie hotell oli 6. ehk tagantpoolt 3.

Hotelli jõudes olime nii väsinud, et receptionis isegi enam pea ei suutnud eriti mõelda ja keel läks kõigil vussi. Väga viisakad teenindajad on siin ja pakuti isegi meile süüa, kuid meie ainuke soov oli, et saaks ruttu tuppa ja magama. Pmst kokku kestis meie reis kuni hotelli tuppa jõudmisega 10h.

1. päev Türgis ehk 8. mai

Hommikusöögile ei läinud, sest otsustasime ennast välja puhata ja minna lõunat sööma kella 12:00st. Söögivalik on suurepärane, eriti palju on rohelist ja värskeid puuvilju. Magustoidu valik on ka hea. Söök söödud ja läksime jalutama, et tutvuda ümbruskonnaga. Nii jõudsime paar sammu teha, kui noormehe ema tahtis poodi minna, et osta endale üks jalgpallisärk. Peale seda liikusime edasi ja käisime ühe tuttava juures pagaripoes, kellega noormehe vanemad tuttavaks said 3 aastat tagasi. Tagasi tulles viisime asjad hotellituppa ja suundusime randa pildistama, sest ilm oli pilves ja lained olid suured. Panen ka pildid siia, et näeksite.

Mõningad pildid:

2. päev ehk 9. mai

Seekord läksime hommikusöögile ja vaatasime, mida pakutakse. Hommikusöögivalik on siin ikka päris niru, võrreldes eelmiste hotellidega. Otsustasime, et järgmised hommikud magame kauem või kui keegi tahab, siis läheb hommikust sööma. Peale sööki käisime basseini ääres päevitamas 1.30h, noormehe vanemad jäid sinna veel, kuid ma ei tahaks kohe esimese päevaga ära põleda, sest UV indeks oli 9 (kõrge). Läksime sõime lõunasöögil kõhud punni ja võtsime suuna taas kohviku poole, sest eelmisel päeval ei olnud seda naist tööl. Jõime värsket apelsinimahla ( 7liiri ehk umbes 1.40€, saab ka 1€ ) ja lobisesime, siis tulime korra hotelli ja sättisime ennast suurele retkele. 😉

Jah, me läksime mäkke ronima ja valisime sellise tee, kus oli ikka nn mõnus ja hea jalutada (ebaühtlaselt laotatud kividest teerada kuskil mäepeal). Tahtsime minna mäeotsa kindlusesse, vaade oli hämmastavalt kaunis.

No vaadake vaid seda vaadet.

Jõudsime lõpuks kindluseni, aga otsustasime, et ei lähe sinna varemetesse. Tulime pigem seda vaadet nautima, mäeotsast paistis isegi meie hotell, sest see asub mere ääres.

Alla otsustasime tulla taksoga, maksma läks 30liiri (kohalikku) ehk meie rahas on see kamba peale umbes 6€. Hinnad on siin päris odavad riietel, toitudel ….. ja paljudel muudel, v.a alkohol ja tubakas.
Mäest alla saades tulime hotelli ja sättisime õhtusöögile ennast. Nälga ei jää kindlasti siin. Peale sööki nagu ikka, väikene jalutuskäik ja hotellifuajees internetis olek, sest tuppa ei ulatu wifi.

Aga vot sellised on olnud meie 2 imelist päeva siin kaunis Türgis. Mulle meeldib see, et meie rõduvaade on nii merele kui ka poolsaarele, kuhu mäkke ronisime.

Tänavad on puhtad ja koristatud, taimi hooldatakse siin korralikult. Iga natukese aja tagant on prügikast, et prügi ei vedeleks maas. No on ka mõningaid erandeid, kus on mõned üksikud prahid maas, aga siin meie ümbruses on ikka korralikult hoolitsetud ja puhtad tänavad.

3.päev ehk täna 10.mai on chill päev, kus käime basseini ja mere ääres päikest võtmas ning väikesed jalutuskäigud. Aga eks nendest järgmistest päevadest räägin juba järgmises postituses.

Käimas on Eesti Blogiauhindade hääletus, kust meiegi osa võtame. Seekord leiab meie blogi kategooriast „ELULISED BLOGID” .

Sulle meeldib lugeda meie noorpaari huvitavatest külastustest ja tegudest, siis palun mine anna oma hääl meile.

Selleks tuleb teha järgmist:

1. ava see link – https://eba.marimell.eu/eba2018_h/

2. otsi üles kategooria „ELULISED BLOGID”

3. kategooriast otsi üles selline link – https://sipsukeseblogi.wordpress.com/

4. keri täiesti alla ja sealt vajuta SAADA.

Igas kategoorias saab valida 3 lemmikut, kuid seda ei pea tegema, kui ei soovi. Hääletada saab kuni 31.maini. Hääleta ise ja anna oma tuttavatele ka teada, et käimas on selline hääletus. 😉 ❤

Meie täname kõiki, kes annavad oma hääled just meile! ❤ Jõudes 1-3. kohale tänu teile, teeme me kindlasti vahva loosi teile! 1-3. koha võit annaks palju jaksu ja jõudu meile edaspidiseks.