Seiklused seitsme maa ja mere taga

Hei!

Nüüdseks on Eesti Iseseisvuspäevast möödunud nädalake ja alanud märtsikuu. Kuidas meie tähistasime Eesti Vabariigi 101. aastapäeva?

Meie viibisime 21 – 26. veebruar väikesel puhkusel koos minu perega. Täpsemalt Ateenas ehk Kreeka pealinnas, mis oli mõnus vaheldus, et natukeseks ajaks ära saada külmast Eestist.

Ilm oli esimestel päevadel +18 kraadi, aga siis tuli orkaan ja tõmbas külmaks ära. Aga seal on ikkagi see 4 kraadi tunduvalt soojem, kui Eestis niiske õhu käes. Me ei lasknud ilmal häirida ja nautisime puhkust täierauaga.

Mida ägedat tegime ja kus käisime?

Esimesel päeval käisime väljas söömas Pita Gyrost, mis on nn “Kreeka tänavatoit”.

Ja võtsime väheke leebemalt, sest olime ärkvel olnud kella 04:30 saati, sest esimene lend Tallinnast Arlandasse (Rootsi) läks 07:15 ja sealt 08:35 Ateenasse. Kreeka lennujaama jõudsime kell 13:15 ja majutusse kella 15:00 paiku.

Enne magama minekut otsustas Frank, et läheks ca 1h jalutuskäigule. Nõustusin minema ja sellest ühest tunnist kujunes välja hoopis kolme tunnine jalutuskäik. Avastasime pagarikohviku, kus sai imemaitsvaid suuri sõõrikuid vaid 1€ eest. Need olid nii imemaitsvad, et ostsime põhimõtteliselt igapäev uuesti.

Tagasi majutusse jõudes olid minu vanemad läinud juba magama, aga mina, Frank ja mu vend otsustasime paar tundi veel ärkvel olla.

Järgmise päeva hommikul läksid mu vanemad panka. Meie ärkasime hiljem ja Frank tegi hommikuks imemaitsvat omletti. Peale seda sättisime ennast turule minekuks, kus oli nii palju värskeid köögi- ja puuvilju. Hinnad olid päris odavad, nt: kilo maasikaid maksis ainult 2.50€. Meilt ei saa nii kuskilt nii odavalt. 🙂

Peale turgu võtsime ette jalutuskäigu kolmekesi Acropolisele.

Ilm oli nii mõnus, sest päike soojendas ja puhus jahutav tuul. Pileti hind oli 10€ inimene, mis on sutike kallis, aga vaade on seda väärt.

No vaadake seda vaadet :O

Pärast suundusime Ateena keskväljakule, kus saime kokku minu vanematega ja läksime erinevatesse kohtadesse sööma. Meie läksime kolmekesi KFC-sse, vanemad läksid Zisis’sse, kust saab kaasa haarata kala või mereanni tuutu.

Laupäeval 23. veebruaril läks tormiks ära, aga sellest hoolimata otsustasime minna Ateena kõige suuremasse kaubanduskeskusesse shoppama. Mina ja Frank sõime hommikuks krõbinaid kohaliku piimaga ja peale seda hakkas mõlemal kõhus keerama. Ei löönud käega, vaid läksime kaasa kõhud kõveras. Päris mõnus oli ikka loksuda bussiga ja kahe metrooga sellises olekus, kohale jõudes oli tormituul nii hull, et lükkas kohe hooga uksest sisse. Mul vajus suu lahti, sest seal oli jõhkralt palju poode, kogu keskus võttis enda alla 150 000 ruutmeetrit. Meie ei suutnud üldse rõõmsalt poodides käia, sest kõhuvalu läks aina hullemaks. Otsisime kiiruga toidupoodi, et osta mingit smuutit või mahla. Pärast saime mu perega kokku ja läksime sööma, peale seda hakkas vaikselt kergem ning tekkis tuju shopata, aga käisime ühes poes ja Frank ostis mulle uue kleidi ning suundusime tagasi kodu poole. Õhtul läksime Frankiga pagarikohvikusse, et hommikuks osta emale torti. Kohale jõudes selgus, et kohvik on juba kinni. Vaatasime kiiruga Google Mapsist, kas midagi on veel lahti. Avastasime, et 3km kaugusel on veel üks lahti ja otsustasime sinna minna. Väljas oli tormine ja me jooksime veel ning tuli välja, et seal pole enam seda kohta. Ma olin juba vihast lõhkemas mõtetu 7km tripi pärast ja suundusime tagasi koju ning järgmisel hommikul läksime tagasi.

24. veebruar oli väga tähtis päev, sest Eesti Vabariik sai 101. aastaseks ja samuti mu emal oli sünnipäev, milletõttu tahtsime tordiga üllatada teda.

Aga meie üllatused läksid väga korda ja saime rahulikult hakata tähistama. Hiljem tuli ema sõbranna koos mehega meile külla ja läksime kohalikkuse bowlingusse. Päev oli täis palju rõõmu.