Soojamaa reis

Tere kaasmaalased!

Puhkus seitsme maa ja mere taga

Me otsustasime sõita puhkusele Hispaaniasse, et saada väikest vaheldust Eestist. Nii laupäeva keskpäeval kell 14:00 alustasime oma teekonda. Kohale jõudsime juba kell 15:50

Hotell asus kõigest 10-15 minutilise jalutuskäigu kaugusel. Hotelli sisenedes tundsime kohe, et siin on nii mõnus ja hea õhkkond. Ootasime järjekorras 2 minutit ja oligi meie kord vestelda administraatoriga ning see teenindus. Ohh, see oli nii soe, vastutulelik ja viisakas. 🙂 Saime oma toa võtma kätte ja meie tuba asus 4 korrusel. Seal toas oli üks suur lai voodi, mille madrats oli mõnusalt pool pehme received_450022229103516.jpeg

ja katuseaken ning mõnusalt suur rõdu. Päris uus ja värske hotell, kus oli ka spa, mille pääsmed tulid koos hotelliga. Õhtul ootas ees 3-käiguline õhtusöök tipp-restoranis NOOT koos kallimaga.

Enne spasse minekut mõtlesime minna linna peale lõunat sööma, sest ei jõudnud hommikusööki kodus süüa. Lõunat sõime Passion cafe/restaurant, kus võtsime Caesari salatid.

Spa ei olnud midagi erilist, üks suur bassein, paar mullivanni ja mõned saunad. Naljakas oli siseneda “Lõbu” nimelisse sauna, sest seal ootas ees meid telekas, kus oli 35 kraadi, kui õigesti mäletan ja telekas näidati “Tegus Timmu” multikat. :O Ma ei teadnudki, et Hispaanias näidatakse eesti keelseid multikaid. 😀

Peale spa’d sättisime õhtusöögile. Meid ootas ees salapärane menüü, sest toimumas oli restoranide nädal.

Toidud olid järgmised:

1. KERGELT SUITSUNE VEISE TARTAR (must kaaviar, sparglivaht, köögivilja krõmps)

2. VÕIGA PRAETUD METSIKU FORELLI FILEE (peedimajonees, fenkoli-kartulikreem, vahuveinikaste)

3. ERINEVATE TEKSTUURIDE JA TEMPERATUURIDEGA ŠOKOLAAD JA MAASIKAD

Polnud kunagi varem toorest liha söönud ehk esimene käik ei meeldinud väga. Ülejäänud kaks käiku olid imemaitsvad. Magustoidu kõrvale tellisime kaks kokteili, mille peale teenindaja ütles, et kui ei jõua ära juua, siis võite tuppa kaasa võtta. Otseloomulikult kasutasime juhust ja seadsime sammud toa poole. Enne tuppa minekut tegime veel mõned pildid ja sellega lõppes avalik osa meie õhtust.

Okey, mida ma ikka luiskan siin. Tegelikult reisisime Pärnusse, kus ööbisime Estonia Resort Spa/Hotell esimest korda ja jäime väga rahule.